اپیلاتور فیلیپس,اپیلاتور براون,صورت,,براون فیلیپس , پاناسونیک,اپیلاتور صورت فیلیپس, اپیلیدی

اپیلاتور فیلیپس مدل hp6423,اپیلاتور فیلیپس bre610,اپیلاتور فیلیپس مدل hp6420,اپیلاتور فیلیپس مدل bre605,اپیلاتور فیلیپس مدل bre225,اپیلاتور فیلیپس مدل bre650/00,اپیلاتور فیلیپس مدل bre630/00,اپیلاتور فیلیپس مدل hp6422

اپیلاتور فیلیپس,اپیلاتور براون,صورت,,براون فیلیپس , پاناسونیک,اپیلاتور صورت فیلیپس, اپیلیدی

اپیلاتور فیلیپس مدل hp6423,اپیلاتور فیلیپس bre610,اپیلاتور فیلیپس مدل hp6420,اپیلاتور فیلیپس مدل bre605,اپیلاتور فیلیپس مدل bre225,اپیلاتور فیلیپس مدل bre650/00,اپیلاتور فیلیپس مدل bre630/00,اپیلاتور فیلیپس مدل hp6422

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

قیمت 967000 تومان 

خرید بهترین اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

 خرید اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 , قیمت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 , فروشگاه اینترنتی اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 , اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 اصل

 اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

 

برند : Philips

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00
 967000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 کلیک نمایید


اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

اصلاح موهای زائد بدن کاری همیشگی است که برای آن راه‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از موم و کرم موبر قدیمی‌ترین روش‌ها هستند. از زمان معرفی اپیلاتورها و شیورها نیز سال‌ها می‌گذرد؛ اما جدیدترین روش استفاده از انواع لیزرها است. هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند و نمی‌توان گفت بهترین روش کدام است. استفاده از شیور راحت‌ترین روش است اما چون موها از ریشه جدا نمی‌شوند، پس از چند روز دوباره ظاهر می‌شوند. موم یک لایه از پوست را همراه با موها بلند می‌کند و کرم موبر هم ممکن است باعث حساسیت‌های پوستی شود. لیزر کردن بدن هزینه‌ی زیادی دارد و دستگاه‌های لیزر خانگی هم قیمت بالایی دارند و همه قادر به تهیه‌ی آن‌ها نیستند. در میان این روش‌ها، اپیلاتورها موها را از ریشه جدا می‌کنند، عوارض جانبی شدیدی ندارند و البته قیمت مناسبی هم دارند و همه‌جا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با معرفی اپیلاتورهای ضد آب و شارژی استفاده از این دستگاه‌ها از قبل هم راحت‌تر شده و می‌توان آن‌ها را داخل حمام هم برد. «فیلیپس» (Philips) و «براون» (Braun) و «پاناسونیک» (Panasonic) معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی اپیلاتور هستند. فیلیپس سری جدید اپیلاتورهای خود را تحت عنوان «Satinelle» با طراحی کاملاً متفاوت از قبل معرفی کرد. Philips BRE610 یکی از اپیلاتورهای این سری است که در ادامه با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌شوید.

طراحی

طراحی نسل جدید اپیلاتورهای فیلیپس چیزی متفاوت از اپیلاتورهای شرکت‌های دیگر مانند «براون» (Philips) و «پاناسونیک» (Panasonic) است. وقتی از کنار به BRE610 نگاه می‌کنیم، قوسی شبیه S انگلیسی دارد. این نوع طراحی باعث شده در دست گرفتن و کنترل دستگاه آسان‌تر شود و دسترسی به نقاط مختلف بدن را ممکن کرده است. Philips BRE610 اولین اپیلاتور با طراحی S شکل است. اما وقتی از روبرو به اپیلاتور نگاه می‌کنیم ظاهری شبیه حرف T انگلیسی دارد که دسته‌ی آن باریک است و هرچه به سمت سر دستگاه پیش می‌رود عریض‌تر می‌شود. اپیلاتورهای جدید فیلیپس عرضی برابر 30 میلی‌متر دارند و تا این لحظه عریض‌ترین اپیلاتورهای بازار هستند. این سری عریض کمک می‌کند که با هر بار حرکت اپیلاتور روی پوست، موهای بیشتری کنده شده و سرعت کار بالا برود. باید گفت طراحی Philips BRE610 کاملاً هوشمندانه انجام شده و علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، راحت‌تر در دست جای می‌گیرد. وزن اپیلاتور اصلاً زیاد نیست و طول آن هم چیزی در حدود 15 سانتی‌متر است.

عملکرد

همه‌ی اپیلاتورهای فیلیپس دارای موچین‌هایی با طراحی مخصوص این شرکت هستند. Philips BRE610 دارای 32 موچین سرامیکی است. نکته‌ ‌ی اول در مورد این موچین‌ها طراحی گرد آن‌ها است که باعث می‌شود سر موچین در فاصله‌ی نزدیک‌تری به پوست قرار بگیرد و بتواند ریزترین موها تا اندازه‌ی 0.5 میلی‌متر را نیز به چنگ بیندازد. برای اصلاح بهتر و راحت‌تر باید طول موها کمتر از 3 تا 4 میلی‌متر باشد. این موچین‌ها دارای زائده‌هایی هستند که موهای خوابیده را از سطح پوست بلند کرده و به سمت سر گیره‌ی موچین هدایت می‌کنند. سطح داخلی موچین‌ها دارای ناهمواری‌های میکروسکوپی است تا مو را محکم بگیرند که از بین موچین لیز نخورد.

یک قطعه‌ی اضافی همراه BRE610 عرضه شده که روی سری اپیلاتور قرار می‌گیرد. این قطعه دارای دو رول چرخان است که هنگام حرکت سر اپیلاتور روی پوست، با ماساژ سطح پوست درد را کم می‌کند و احساس بهتری به وجود می‌آورد.

باتری قابل شارژ

Philips BRE610 به باتری قابل شارژ لیتیوم یونی مجهز شده است. شارژ باتری 1.5 ساعت زمان می‌برد و پس از آن می‌توان 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از اپیلاتور استفاده کرد. این باتری دارای قابلیت شارژ سریع ظرف مدت 15 دقیقه است. هنگامی که اپیلاتور خیس است نباید آن را به شارژر وصل کرد. برای شارژ باتری باید آداپتور را مستقیماً به سوکت های انتهای اپیلاتور وصل کرد. هنگام شارژ چراغ سفید به‌سرعت چشمک می‌زند و بعد از 15 دقیقه سرعت چشمک زدن آن کم می‌شود که نشان می‌دهد انرژی لازم برای 10 دقیقه استفاده از اپیلاتور ذخیره شده است. هنگامی که شارژ باتری کامل شد، چراغ ثابت می‌شود و هنگامی که شارژ باتری در حال تمام شدن است به رنگ نارنجی شروع به چشمک زدن می‌کند.

ضد آب

 

Philips BRE610 در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌توان از آن در حمام یا حتی زیر دوش استفاده‌ی راحت‌تری داشت. البته از اپیلاتور در حالت خشک هم می‌توان استفاده کرد اما بهترین و کم درترین حالت، روی پوست مرطوب و همراه با شامپو بدن است. هنگامی که اپیلاتور خیس است قائدتا باید مقداری لیز شود اما شیارهایی که در دو طرف دسته قرار دارد کنترل آن را راحت‌تر کرده و از سر خوردن آن جلوگیری می‌کنند.

شرکت‌های معتبر برای حفظ ایمنی کاربران قفلی روی دستگاه‌های ضد آب خود می‌گذارند که هنگام اتصال به شارژر روشن نشوند. BRE610 نیز از این قائده مستثنا نیست و تنها به شکل بی‌سیم می‌توان از آن استفاده کرد.

سایر ویژگی‌ها

 

می‌توان سرعت چرخش دیسک‌ها را روی یکی از دو حالت متوسط و زیاد تنظیم کرد. سرعت متوسط بیشتر برای نقاط حساس و نقاطی که موی کمی دارند مانند زانو و ساعد مناسب است. هنگامی که اپیلاتور روشن می‌شود، سرعت به شکل پیش‌فرض روی حالت زیاد است چون به طورکلی سرعت زیاد بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای انتخاب سرعت متوسط باید مجدداً دکمه‌ی روشن/خاموش فشرده شود. هنگام انتخاب هر کدام از این دو حالت چراغ مخصوص آن‌ها روی دستگاه روشن می‌شود.

روی سری اپیلاتور چراغی قرار دارد که به شکل خودکار با دستگاه روشن می‌شود و با تاباندن نور روی سطح پوست کمک می‌کند حتی موهای ریز و کرک مانند هم دیده شوند. برای خاموش کردن چراغ باید دکمه‌ی روشن/خاموش سه ثانیه نگه داشته شود.

رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های اپیلاتور عملی دردناک است، اما پس از چند بار استفاده موها کم‌تر شده و نازک‌تر می‌شوند و به طبع آن درد هم کمتر می‌شود. برای کمتر شدن درد بهتر است پوست با دستی که آزاد است کشیده شود و تا جای ممکن در حمام و زیر آب گرم از اپیلاتور استفاده شود. برای اینکه اپیلاتور بتواند همه‌ی موها را از ریشه جدا کند باید با زاویه‌ی 90 درجه روی پوست قائم گرفته شده و در خلاف جهت رویش موها حرکت داده شود. برای شست‌وشوی اپیلاتور باید آن را روشن کرده و سر آن را پایین گرفت و زیر شیر آب شست. البته می توان سر اپیلاتور را به کمک دکمه‌ای که در پشت آن قرار دارد جدا کرده و شست. داخل جعبه‌ی کالا علاوه بر اپیلاتور یک کیف خورجینی ساده و برس مویی برای تمیز کردن موچین‌ها وجود دارد.

جمع‌بندی

اپیلاتورهای سری Satinelle فیلیپس در سال 2016 جایزه‌ی طراحی iF را دریافت کردند. طراحی Philips BRE610 درعین‌حال که باعث زیبایی آن شده است، بسیار کاربردی است و تنها با در دست گرفتن آن می‌توان مزیت این نوع طراحی را فهمید. اپیلاتورهای جدید فیلیپس در حال حاضر عریض‌ترین سری را بین همه‌ی اپیلاتورهای بازار دارند. موچین‌های این اپیلاتورها دارای طراحی اختصاصی شرکت فیلیپس هستند. داخل حمام و زیر دوش آب گرم بهترین حالت استفاده از یک اپیلاتور است و خوشبختانه Philips BRE610 در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و دارای باتری قابل شارژ است. قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت و چراغ روشن کردن سطح پوست از دیگر ویژگی‌های این اپیلاتور هستند. Philips BRE610 تنها یک سری دارد؛ اما اگر به سری‌های دیگری مانند شیور احتیاج دارید می‌توانید از میان مدل‌های دیگر فیلیپس یعنی BRE630 و BRE640 و BRE650 یکی را انتخاب کنید که البته قیمت بالاتری دارند. این مدل‌ها خصوصیات یکسانی دارد و تنها سری‌هایی که همراهشان ارائه شده متفاوت است. در این بازه‌ی قیمتی اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-EU10 با خصوصیاتی مشابه و البته موچین‌های کمتر رقیبی برای این مدل است. در آخر باید گفت Philips BRE610 اگرچه سری شیور ندارد و نمی‌توان هنگام اتصال به پریز برق از آن استفاده کرد اما در این بازه‌ی قیمتی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

فروشگاه اینترنتی اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 اصل

قیمت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

خرید به قیمت 967000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00
اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

 

برای مشاهده مشخصات(اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد